Наладкі
Наладкі шрыфта
Arial
Times New Roman
Памер шрыфта
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Паменшаны
Стандартны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Баранавіцкі
гарадскі
выканаўчы
камітэт
Галоўная / Баннеры слева / Служба "АДНО АКНО" Баранавіцкага гарадскога выканаўчага камітэта

Служба "АДНО АКНО" Баранавіцкага гарадскога выканаўчага камітэта

Адрас службы «адно акно»:

пл.Леніна, д.2, 225409 г. Баранавічы Брэсцкая вобласць (1-шы паверх, каб. 101)

Тэлефон службы «адно акно»:

тэл. / Факс (8 0163) 41 32 21,

142 (адзіны нумар).

Рэжым працы службы «адно акно»:

Панядзелак - Чацвер: з 8.00 - 19.00, без перапынку на абед

Пятніца: з 8.00 - 20.00, без перапынку на абед

Субота, нядзеля - выходны.

Службовыя асобы, якія ажыццяўляюць прыём грамадзян у службе «адно акно»:

старшы інспектар аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб гарвыканкама - Запруцкая Анастасія Андрэеўна, спецыялісты службы «адно акно» -: Сяргеева Таццяна Мікалаеўна, Калько Аксана Мікалаеўна

Служба «адно акно» вырабляе папярэдняе кансультаванне па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» і адміністрацыйных працэдур па Пастанове Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў» у перыяд усяго рэжыму працы службы« адно акно » па тэл. (8 0163) 41 32 21, 142.

Прапановы і заўвагі па працы службы «адно акно» можна накіроўваць па адрасе: пл.Леніна, д.2, 225409 г.Баранавічы; электронны адрас: okno@baranovichy.by

Для зручнасці грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у службе «адно акно» Баранавіцкага гарвыканкама функцыянуе адзіны па Рэспубліцы даведачна-інфармацыйны нумар тэлефона - 142, па якім грамадзяне, юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі могуць атрымаць кансультацыю аб рэжыме работы аддзелаў і ўпраўленняў гарвыканкама, часу прыёму грамадзян, парадку запісу на прыём да службовых асоб і па іншых пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур.

Таксама рэкамендуем азнаёміцца ​​з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян.

Нарматыўныя дакументы:

КАНСТЫТУЦЫЯ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ

Жыллёвы кодэкс Рэспублiкi Беларусь

КОДЭКС РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ АБ ШЛЮБЕ І СЯМ'І

Закон Рэспублікі Беларусь 28 кастрычніка 2008 года № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур"

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 16 сакавіка 2005г. №285 "Аб некаторых пытаннях арганізацыі работы з кнігай заўваг і прапаноў і унясенні змяненняў і дапаўненні ў некаторыя пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь"

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 26 красавіка 2010г. №200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі па заявах грамадзян"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 17.02.2012 № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўненні ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г. № 193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь "